Customer Succes (New Business) medewerker

Solliciteer nu

CUSTOMER SUCCES (New Business) MEDEWERKER

Deel jij graag je enthousiasme, kennis en expertise met onze partners om zo samen te groeien? Dan zoeken wij jou! Als Customer Succes topper maak jij onze partners blij met een snelle en complete service.

32-40 uur per week · Dokkum


OVER DE FUNCTIE

Dynamisch, ondernemend en altijd op zoek naar de beste oplossing voor onze klanten. Dat is hoe Probo werkt en denkt. Onze klanten zijn onze partners. Zij verwachten dat onze service net zo hoogwaardig en innovatief is als onze producten. Daar sta jij als Customer Succes medewerker 100% achter! Je komt met verrassende oplossingen waarmee onze partner helemaal tevreden is.

Jij bent op je best wanneer jij onze partners verder helpt. Je gaat door tot je het beste antwoord of oplossing hebt gevonden. Onze partners willen bijvoorbeeld advies over welk materiaal ze moeten kiezen, hoe ze bestanden moeten aanleveren óf waar hun order blijft. Jij zoekt uit, vraagt na, informeert bij jouw team, checkt bij expeditie, controleert en geeft partners vervolgens een snelle en complete reactie.

Maar er is meer. Jij beschikt over een niet te stoppen commerciële drive. Contactmomenten gebruik je om vanuit klantgerichtheid en enthousiasme jouw kennis en expertise te delen. Onze partners waarderen deze proactieve houding en dat vertaalt zich naar gezamenlijke groei.

Je voelt je verantwoordelijk voor het opbouwen, onderhouden en verdiepen van een hechte relatie. Bijvoorbeeld door het verrassen van klanten op ludieke wijze. Als eerste aanspreekpunt en sparringpartner weet je namelijk exact wat hen bezighoudt en waar voor ons beide nieuwe kansen liggen. 

DIT GA JE DOEN

  • Jij verwerkt nieuwe klantaanvragen en verwelkomt ze bij Probo. 

  • Onze partners weten bij jou meteen waar ze aan toe zijn. Je communiceert helder en duidelijk en legt gemaakte afspraken vast. 

  • Je ondersteunt partners bij het oplossen van problemen en biedt pasklare oplossingen.
  • Bij alles wat je doet, heb je altijd het belang van onze klanten voor ogen. 

  • Je bent nieuwsgierig naar ontwikkelingen in de markt en weet trends snel te vertalen in oplossingen en kansen voor onze partners.

MEET JOUW MATTIES

Grietje

Customer Succes medewerker

Jitse

Teammanager Accountteam

Femke

Customer Succes Medewerker

MUST HAVES

  • Je beschikt over MBO 4 werk- en denkniveau en hebt aantoonbare ervaring met klantcontact en het bieden van een top (klanten)service.

  • Je bent een echte teamplayer die samen met jouw team altijd gaat voor het maximale resultaat en die de teamspirit hoog houdt.

  • Je beschikt over voldoende kennis van automatiseringsprogramma's.

  • Je werkt proactief, enthousiast en zelfstandig en grijpt iedere mogelijkheid aan om jezelf te ontwikkelen.

  • Je hebt een klantgerichte instelling en een inspirerende manier van overtuigen.

  • Je weet wat onze klanten willen en zoekt altijd naar passende oplossingen.

  • Jij bent communicatief sterk, zowel over de telefoon als via chat en e-mail.

JIJ KRIJGT

➞ Salaris, pensioenregeling en volop doorgroeimogelijkheden.

➞ Een baan bij één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland.

➞ Een werkomgeving waarin we ambitie stimuleren, initiatief en ideeën waarderen en we behaalde successen met elkaar vieren.

➞ Een goede werksfeer, regelmatige teamborrels en Probo-uitjes.

MEER WETEN?

Stel je vragen over de vacature aan Albert via albertwijbenga@probo.nl. We kijken uit naar je reactie!

Albert

Teammanager Customer Succes